Menu główne

31 sierpnia 2018

Różowe podróbki

Cześć Wam! Ostatnio graficy MovieStarPlanet bynajmniej nie spoczęli na laurach i postanowili podnieść sobie poprzeczkę, coraz bardziej wzorując swoje projekty na aktualnej modzie  tym, co nosimy na co dzień, trendach w popkulturze, a nawet tym, co pojawia się na wybiegach luksusowych domów mody i w magazynach high fashion.

Dowodzą temu motywy inspirowane streetwear'em (bądź jak kto woli modą uliczną), k-popem, ciuchami z lat '90, a nawet podróbki znanych modeli butów czy kalki design'u kultowych marek odzieżowych. I o dziwo twórcy MSP imitują to dosyć... zgrabnie. ;)

Dzisiejszy post będzie polegał na zestawieniu obrazka "MSP-owej podróbki" z oryginałem. Enjoy!

Uwaga: obrazy użyte w tym poście nie należą do mnie.


Nike Air Max 97



solecollector.com


Adidas NMD



sizeer.com


Adidas originals



zalando.pl 




Vans Old Skool



vans.com




Vans Classic



vans.com



Trampki Converse



 eastend.pl




Motyw i t-shirt inspirowany Thrasher'em






Trencz Louis Vuitton 


wikipedia.com


Torba podróżna Louis Vuitton x Supreme




nssmag.com




T-shirt Gucci


gucci.com


Jak sami widzicie motywy zaczerpnięte ze świata mody i odwzorowania najpopularniejszych młodzieżowych marek sportowych spotykamy na MSP na każdym kroku. Można powiedzieć, że fragmenty sklepu z ubraniami przypominają tani chiński bazarek. ;)

O ile podpisywanie tych ciuchów autentyczną nazwą marki byłoby nielegalne, najwyraźniej kopiowanie samego design'u jest całkowicie w porządku z perspektywy prawnej.

Mimo wszystko może pojawić się pytanie: czy jest to etyczne postępowanie ze strony moderacji? Osobiście nie widzę w nim żadnego problemu, gdyż kupując prawdziwy podrobiony produkt pieniądze z jego sprzedaży trafiają do kieszeni oszukanego sprzedawcy zamiast na rzecz samej marki. Tu do takiej sytuacji nie dochodzi, bo bezpośrednio MovieStarPlanet nie odnosi z tych ubrań żadnego zysku. Ale to tylko jeden punkt widzenia z wielu.

Może Wam udało się wyłapać więcej różowych podróbek? Do usłyszenia!

9 komentarzy:

  1. Teraz zauważyłam, że jest więcej tych "podróbek", haha...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, ten post jest świetny ;) Masz super styl pisania, mam nadzieję, że się rozwiniesz <3 Kojarzysz mnie? To ja, Book Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej kiedy w końcu napiszesz ten artykuł "cała prawda o msp wiki"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu? Dopiero zapowiedziałam, że taki artykuł się kiedyś pojawi. Na razie nie chcę nic obiecywać, zobaczymy ile potrwa zbieranie informacji

      Usuń
  5. o lool, przed tym postem wiedzialem tylko o vansach i gucci a o reszcie nie, duzo tego

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mi nie działa zakładka "o mnie"?




    /pisze z anonima, bo nie moge z konta google, pozdrawianko od rafo

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że ta wersja koszulki Gucci podoba mi się i chyba nawet ją kupię :D Super post, uwielbiam twój styl pisania!

    OdpowiedzUsuń

Upewnij się, że Twoje słowa są na miejscu i nikogo nie obrażą. :) Komentarze są moderowane przed publikacją.